piątek, 5 sierpnia 2011

Nowe pisanko;]

Miałam stary stół w jadalni ,który był w kolorze orzecha  czy jabłoni jakoś tak ;] No i długo się męczyłam ,żeby zedrzeć z niego warstwy świecącej politurki,ech ciężko było,póżniej dałam grunt malarski ,bo blat i tak był jakiś gładki bleee..no i na koniec kila warstw bialusieńkiej farby ;]





Troszkę bolała rączka ;]] ale efekt mnie zachwyca ,no i co najwazniejsze mój 16 letni syn ,który juz nie jest dzidzią ;]powiedzial ; mamo..efekt?...powala super to napisałaś ..
Ręka mi sie trzęsła ,bolały paluszki..ale jak syn chwali to już  nic nie ma znaczenia !!!!
Znalazłam te napisy w necie i też zapragnęłam by moja kuchnia ( z j.francuskiego )
,,Pachniała różami i jaśminem " ;]]]]]
No i mam swoją Prowansalską Restaurację ;]





Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Zadowolona z kolejnego pięknego dnia  życia -Ewelina ;]]]]

2 komentarze:

  1. No po prostu efekt powala na kolana:))super Ci to wyszło,a z napisami po prostu bajka:))))Może ja Ci mój podeślę żeby też był taki piękny:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Stół godny pozazdroszczenia, ciekawie mieszkasz.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń