wtorek, 26 lipca 2011

Pisanko po mebelkach

Witam serdecznie wszystkich ,którzy do mnie zagladaja ;]]
Ciesze się jak dziecko ,bo kupiłam okazyjnie witrynę niezwykłej urody!! ;] niedługo ją wstawię na bloga czekam własnie na transport;]
Z tym pisankiem to jest tak...kiedys niesłychanie podobały mi się teksty z szablonów na ścianach,teraz zamierzam się do mebli...
Nie mam natomiast wprawnej ręki ,więc zamierzam na razie pobawić sie kalką i wydrukiem z drukarki.Problem jest jeden...w Open Office czcionka największa to nr.96 no i powiem Wam ,że wielkosc na wydruku nie jest imponująca,to tylko 2,5 cm ,chciałabym trochę większe jednak ,czy któras z Was wie jak powiększyc czcionkę w OO.?
Bedę wdzięczna za każdą poradę,a juz jak by mi Ktoś polecił takie szablony....oczywiście chodzi tu o litery druku francuskiego wiecie -zawijasy  i takie tam ..to bym była przeszczęśliwa!! ;]

Na razie małe ćwiczonko ;]]]



No i kolejna bużka do kolekcji..





1 komentarz:

  1. Oj kochana, skad wzielas te wszystkie buzki? Ja mam tylko dwie w miare dobrej jakosci, znalezione w necie. Moglabym Cie prosic o linka do nich, jesli mozna oczywiscie?
    basiaone@gmail.com
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń