środa, 17 lutego 2010

Pan Jezus

O renowację figury Pana Jezusa ,poprosił mnie miejscowy proboszcz.Jak mogłam odmówić...tylko spojrzałam i już zapragnęłam by Jego twarz była jeszcze piękniejsza....Jezus był bardzo smutny.

Wiele osób dzwoni do mnie z pytaniami odnośnie renowacji figur gipsowych.
Jeśli chcecie odnowić coś, co ma dla Was jakąś wartość sentymentalną ;]] lub jest to dla kogoś bliskiego coś wartościowego i nie chcecie tego wynosić do piwnicy czy na strych jedynie dlatego, iż jest w opłakanym stanie...to
Zapraszam do zabawy w odnawianie.Z.zapewniam ,że może przynieść to nam wiele satysfakcji i można kreatywnie spędzić  czas.;]

Figurę najpierw należy dokładnie zeszlifować,najlepiej ręcznie papierami o różnych grubościach ,zaczynamy od gruboziarnistego ,aż do polerującego.
Następnie nakładamy grunt malarski czekamy do wyschnięcia,po czym nakładamy ( tu juz będzie zabawa i fantazja;] ) farby wymieszane z  Acrylic Medium  dla zachowania pięknej barwy ,zapobiega blaknięciu oraz wymieszanie z utwardzaczem jeśli figura stoi na zewnątrz.
Jesli figura jest wystarczająco dopracowana ,można ją spryskać lakierem satynowym.

Jesli moje rady Wam się przydały ,wróćcie proszę i zamieście komentarz ,z jakim rezultatem Wam poszło...;]]]
Będę wdzięczna 
Pozdrawiam ;]]] 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz