niedziela, 4 września 2011

Poszewka zdziałana ;]

Dla Agatki co by wiedziała jak poszewke szyje się ;]]] Bo dzwoniła do mnie kiedy sie z nią mordowałam i przez zagadanie ,pruć trzeba było ;] obiecałam ,że zdjęciorki wstawie ,to są ;]
Może dla kogoś ,kto tu do mnie zaglądnie też się przyda ;]] ten malutki instruktarzyk ;] ja do niedawna nie wiedziałam kompletnie jak to ,,ugryżć " ,trochę prucia i sie człowiek uczy  hih
Najpierw zszywamy boki  i obrzucamy na prawej stronie ,szczęściary te,co mają overlock ;]]
Następnie wywlekamy na lewą i przeszywamy szew 0,5 cm dalej ,by schownąć go go środeczka.

 Następnie prasujemy pięknie ,(ja niestety nie prasujkałam do zdjęć  )na prawa stronkę i juz gotowe ,ot cała filozofia ;]]




A to już moje pisanka ,jakże ostatnio ulubione ;]]


 No i teraz nie pozostaje nic ,tylko dalej malować ;]
pozdrowienia dla zaglądajacych ;]]




1 komentarz:

  1. Witaj:))coś znikasz za często:))Chyba jesteś zapracowana:)))Moje malowanki leżą przygotowane i....chyba zwyczajnie się boję do nich zabrać.Farby,pędzle kupione,materiał leży .Zmotywowała mnie Twoja poducha.Muszę w końcu się odważyć:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń