środa, 8 czerwca 2011

Papież ,irysy i storczyki w domu

Poproszono mnie o namalowanie papieża dla pewnej pani nauczycielki ,która odchodziła ze szkoły.

Pomyślałam ,ze musi to być coś innego ,oryginalnego i tak został wykonany różnymi technikami,tło dałam farba akrylową,twarz pastelą a płaszcz decoupage,krzyż natomiast prawdziwy.Obraz oprawiłam w ramę z passe-portout .Obraz został poświęcony na specjalnej mszy  dziękczynnej.













Czytałam gdzieś ,ze orchidea swoim pięknem przypomina ....kobiecą waginę ..;]]]
I tak przyjrzeć się  to rzeczywiscie  prawda ?;]]]
;]

1 komentarz:

  1. Ewelinko:)obraz przedstawiający papieża wyszedł bardzo ciekawie:)zdolna osóbka z Ciebie:)
    Kwiaty masz cudne,a porównanie storczyka ma sens:)dlatego tak się podoba mężczyznom:)))))buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń