sobota, 11 września 2010

Napisy

Zamieszczę kilka szablonów ,które bardzo mi się podobają ,może któraś z Was będzie mogła je wykorzystać,widziałam wiele pomysłów na umieszczanie na ścianie ,meblach i różnych innych przedmiotach.Super pomysł,z tego co mi się wydawało jest to robione metoda kalkomanii lub podobna ,jeśli macie juz doświadczenie w takich wyczynach ,proszę podzielcie się pomysłami ;]

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających do mnie ;]

 Wspaniałe  napisy z bloga   HILDE  robi ona cudne rzeczy ;]















































3 komentarze:

  1. Ewelinko:)wysłałam wiadomośc na decorce na priv bo na blogu mi się nie udało:)))fajnie że dałaś te napisy :)jak wrócę z urlopu do pracy to sobie ściągnę:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelinko dziekuje za te napisy, ja tez uwielbiam wszelakie.
    I zamieszczam je gdzie tylko moge.
    Robie tez je metoda kalki, pozniej wypelniam farba.
    Lubie ozdabiac napisami tkaniny, uzywam do tego farb do tkanin i polecam bo sa swietne.
    Slyszalam tez o pisakach do tkanin ale jeszcze nie probowalam.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, how lovely........where do you get them?!!!!!!!! Have a wonderful week and thank you so much for you nice comment,

    Hugs Jade

    OdpowiedzUsuń