poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Podkładki i inne tam..

Witam po długiej przerwie..niestety duuużo pracy ,nie mam czasu na moje ,,dłubanki z piasku " ale teraz będę musiała się wziąć do ,,dziukania" bo kupiłam dużo materiałów ,pięknych szablonów jak i kalkomanii ,które zachwyciły mnie w pracach decoupage ;]
jak na razie mam podstawki pod kubek,które od zawsze chciałam mieć .

oczywiście mój ulubiony element ozdobny KORONA;] nie moglo jej zabraknąć ;]

Zawieszka wymagała juz więcej precyzji ..niestety nie miałam szablonu by wrzucić napis ,więc pocwiczyłam kilka razy angielskie pismo na kartce ;]
Jak wyszło ?
Może być ?



Moja kolezanka z pracy wyrzucała puszki metalowe po miętówkach ,myślałam ,że ją pacnę w glowę ! ;] wiedziała przecięż ,że ja zbieram wszystko co się da przerobić ..hmmm musiałam jej przypomnieć  i dwie od razu wylądowały u mnie na biurku  ;]]
Szkoda ,że nie zrobiłam zdjęć przed i po ...ale napiszę tylko ,że były czarne



A na wazon juz nie mogłam patrzeć..był czerwony i wieśniaczy ;]] hhehehe więc w ornamentach mu teraz do..no nie powiem twarzy.;]]] ale mu ładnie

1 komentarz:

  1. Jak TY to robisz,że wszystko czego się dotkniesz przemienia się w jeszcze piękniejsze cudeńko niż było.Twoje,jak TY to mówisz "DZIUKANIE" jest naprawdę SUPER!!!Naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem tego co TY tu tworzysz:)
    PIĘKNIE-POZDRAWIAM-ANITA.

    OdpowiedzUsuń