wtorek, 17 sierpnia 2010

Obraz ,,decoupage 'm malowany" ;]]]

Witam bardzo serdecznie ;] dzis nie popisałam się zbytnio ,heh ... tylko mały drobiazg w postaci obrazu ,,zmalowałam ".
Długo ,długo stało u mnie podobrazie w kącie ,na którym był nieudany obraz olejny... Nie wiedziałam kompletnie co z nim zrobię ,do czasu aż nie odkryłam przewspaniałej techniki decoupage ;]]]]]
Jestem szczęśliwa podwójnie ,gdyż w jadalni miałam na ścianie ramę lustra ,które się zbiło a nie miałam czasu..no i tak po prawdzie z lenistwa  nie wstawiłam lustra.
Obraz zawisł w ramie ;]! bez głupich skojarzeń hiiihihiihi
 Jestem szczęśliwa podwójnie,Rama i Obraz ,zostały dziś Małżeństwem jak się patrzy ;]]]]]]]
Do wykonania obrazu  użyłam serwetek z jasnym ornamentem ,
serwetka z wzorem zegara,
papier DaYka-Róże ,
papier ryżowy,
szablon ,,Stare pismo" i szablonów ,, Ornament"

 


4 komentarze:

  1. No jak to jest "tylko"to niech ja zawsze robię takie "tylko":))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty,to masz pomysły:)Zawsze mówisz,że to nic takiego,a efekt końcowy ,aż dech zapiera.Naprawdą coś wspaniałego!!!POZDRAWIAM:)Anita.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i wykonanie . Wygląda cudownie, rzadko pisze komentarze a tu nie mogłam nic nie skrobnąć naprawde bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam dziewczyny...;] bardzo
    Nie pomyślałam ,że taki obraz na prędce ;]] komus sie spodoba ,choc i mnie zaskoczyl efekt koncowy ;]]
    Pozdrawiam was sedecznie i dziękuję za miłe slowa ;]

    OdpowiedzUsuń